Tredje dagen i skolan

Hej på er!
Ni fortsätter att läsa, det är bra. Tummen upp för er :)
Idag var skolan faktiskt helt okej. Började med mediekunskap där vi hade en ny lärare som hett Conny. Han var megabra.
Sen käkade jag.Lisa, Malin och Klara på Henrys. Det blev en god laxsallad.
Sen gick jag förbi jobbet en sväng, sa hej och gick sedan tillbaka till skolan. Vi hade Multimedia, helt okej :)
Gick till jobbet en stund eftersom jag väntade på min buss. Drack en latte och åkte hem.
Kom hem, gick ut med hundarna och gav dom mat, sen gav jag hästarna mat och red Rappan.
Sen stressade jag in för att ta bussen in till stan igen och träna, vilket var snuskigt jobbigt. Men kul var det.
Imorn ska jag få ett eget schema för hur jag ska träna :) Och nästa vecka ska jag börja planera in olika pass, det kan bli kul.
Efter träningen träffade jag Axel lite snabbt, sen åkte jag hem. Har käkat lite müsli och banan nu.
Imorn ska jag och Axel äta frukost på 3B, mums!
PUSS

Efter träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0