always one foot on the ground

godkväll. skola idag som vanligt, vi var alla trötta som vanligt och den sista lektionen var seg som vanligt. men ändå så satt vi där som vanligt. men vi hade ganska roligt ändå. jag vaknade på fel sida idag, kändes som att jag bara ville gå hem och gömma mig typ, någon mer som har kännt så någon gång? men det gick ju bra sen i alla fall. nu när jag kom hem så hjälpte mamma mig att sy in alla mina byxor typ, härligt. eftersom att jag har bett henne i typ ett halvår. men nu är dom bra, tycker jag eftersom att jag är så kräsen.
idag så har jag och axel 8 månaders dag, han överraskade med att komma med 8:a rosor till skolan. jätte fina. har satt dom i vatten så dom står här vid datorn nu. jag äääääääälskar rosor. så det gjorde min dag lite bättre. sen har jag lagt undan en bok i skolan som skulle vart inne den 9:e januari och jag har jätte irriterad på att den här personen efter 2 påmminelser och ett mejl inte kunde lämna tillbaka boken. men så idag så hade jag sån tur att äntligen få den för hon eller han hade lämnat tillbaka den. så nu har jag läst läst läst och jag ska fortsätta läsa massvis för den är sjukt bra. bakom stängda dörrar heter den så att ni vet, verkligen en läsvärd bok. aja på torsdag blir det skåne och danmark shopping och massa mys. ha det bra!


axel                              dom 8:a rosorna     boken; bakom stängda dörrar

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0