blackout

idag ska jag åka till harrys och äta med mamma mormor och morfar. det ska bli trevligt och gott. ikväll blir det träning också, det var ett tag sen nu och jag skäms! Sen funderar jag över att gå lite på stan, köpa något på ginatricot kankse eftersom att jag fick ett presentkort där när jag fyllde år. sånt måste ju uttnytjas. just nu sitter jag här och lyssnar på britney, jag hoppas verkligen att hon tar tag i sitt liv lite snart. fräschar upp sig och är en riktigt mamma som jag tror att hon kan vara. jag menar hon har ju varit så sjukt snygg innan. det kan hon nog få tillbaka om hon ligger i lite! jag hejjar på britney och hoppas att allt kommer lösa sig.
jag skriver mer i eftermiddag och berättar om det blev något köpt eller inte, ha det bra!


kolla på henne!
image27


image28


Kommentarer
Postat av: Rikard Hernqvist

jag är kär i britney fast tala inte om det för någon!!

2008-02-21 @ 23:39:10
URL: http://hernqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0