godmorgon

sitter i skolan på datorkunskap, och jag har världens skitdag. allt börjar med att jag ska platta mitt hår, jag har värsta kluddarna i håret som inte gick att reda ut. sen skulle jag ta på mig kläder och det jag ville ha var inte tvättat och därför hann jag inte äta frukost! när jag kom till stan så skulle jag ta ut pengar till träningen med malin och till frukost. på den första automaten så var den ur funktion, den andra gick det bara att ta ut 500 lappar på. jag blev verkligen skitförbannad. då skulle jag kolla om var det var för mat i skolan, äckligt! sen glömde jag mina träningsskor så jag får vara ut. hejja mig idag, jag vill bara åka hem och dö!
hoppas ni har en bättre dag än mig!

dagens låt; regina spektor-better

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0