heart in a cage

idag så har jag axel mamma och pappa varit i skövde, inte favoritstället men det finns i alla fall yap. jag och axel köpte ett par jeans var. mycket fina! vi hämtade även ett konstigt bett som jag ska testa idag på madonna och om hon går bra på det så ska jag ha det imorn på tävlingen. upp tidigt imorn alltså för då bär det av till tidaholm, åker klockan 7 på morgonen. me det ska bli kul och tävla imorn, det känns som att hon kommer att uppföra sig! och ikväll blir det världens godaste tacos, nämligen min mammas tacos. det finns ingen som gör godare mat än min mamma och försök inte ens säga emot om ni inte har smakat hennes mat haha. nu ska jag och axel ut och hänga i stallet, typ mocka bajs putsa utrustning och rida. allt sånt där som ni som inte har hästar slipper. mocka gör verkligen min dag, såååååååååååååååå roligt! jag lägger ut en bild på mina nya jeans sen om ni kankse är intresserade av att se hur som ser ut. ha det fint

min gamla klass var och är ju ganksa bra!

     



  image39

Kommentarer
Postat av: alexandra

rockabilly, din klass tyckte att du var ganska bra med!

2008-02-23 @ 16:41:46
URL: http://Smedberg.blogg.se
Postat av: Rikard Hernqvist

ja hocka en bild på jeansen!

2008-02-23 @ 20:15:28
URL: http://hernqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0