hej på er

klockan är 10;13 och vi har våran första lektion svenska. våran lärare är som vanligt inte här för hon är på någon jädrans utbildning. så vi får sitta här själva så jag tog en dator och skriver lite istället! 
klockan ringde klockan åtta men jag och axel gick inte upp förens halv nio, vi duschade och sen åt vi frukost. det blev flingor med mjölk och ett ägg. jag hann inte torka mitt hår så det fick bli en vanlig knut.
träningen igår gick bra, kändes skönt när man kom hem. senare åkte jag och solade medans axel åkte till sin pappa och diskuterade hans 20 årsdag.
bara 3 dagar tills jag fyller år nu!

dagens låt; vincent-how to rob a bank

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0