hej

har min tredje lektion nu, har haft naturkunskap matte och nu har jag studiepass. helt onödig lektion.
förlåt att jag har bloggat dåligt nu, men jag har varit lite upptagen. igår tränade jag igen, sprang 20 min och gick 40 min. det var faktiskt lite jobbigt. men det kändes bra när jag kom hem sen!
idag gick jag upp vid 7, klädde på mig sminkade mig och gjorde frukost åt mig och axel. försöker få in vanan att äta frukost för axel, han är så sjukt dålig på det. och jag vill inte att han ska vara trött på jobbet. så jag gjorde en macka och fil och ett glas mjölk, men han fick bara i sig mackan och mjölken men det är i alla fall en bit på vägen. själv så åt jag en skål med flingor mjölk och banan, mums! jag är pigg ida med det känns bra för jag somnade halv 10 igår! sista dagen innan lov med, och jag fyller år imorn, kan det bli bättre?
hur mår ni idag?

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0