hej

nyss inkommen från stallet, jag och emelie har ridit lite. madonna var allt annat än lat idag vill jag bara påpeka!
och igår fyllde axel år, han fick massor med godis av mig. han blev hur glad som helst. jag funderar lite på vad vi ska göra på alla hjärtans dag. någon som har något förslag? efter han hade fått sitt godis så gick vi och tränade han och jag, 1 timma på rullbandet. vi båda hade lite ont i fötterna efteråt men det kändes skönt i alla fall.
han skulle som vanligt jobba idag så jag åkte hem med halv 10 bussen och axel gick till jobbet. men jag åker in sen igen vid kavrt i 5 och går lite på stan.
igår köpte jag en ny skinnjacka, är oerhört nöjd över den. och nu för någon minut sen så beställde jag ett halsband. jag funderar även på en ny väska, men jag trivs ganska bra med den jag har den är rymlig och bra. men man kanske behöver förnya sig lite.
på kalaset i söndags hos axel så pratade jag och hans syster om att vi skulle komma ner och hälsa på dom i stockholm igen. även om dom inte var hemma så kunde vi ta deras lägenhet. inte helt fel. så om någon helg så drar vi till stockholm på en shoppingweekend!


den här frukosten är jag oerhört sugen på nu; espresso house, muuuums
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0