hej

har precis pluggat matte, inte mitt favoritämne precis. men det gick ganksa bra ändå! idag har jag varit hos frisören och blonderat håret, det blev helt okej och jag la märke till att mitt hår har blivit ganksa långt på sistone. idag på morgonen så fick jag två alla hjärtans dag presenter av axel, han är allt för snäll. jag blev så glad när han ringde förut och sa att han kommer hem tidigare från jobbet så jag slipper tillbringa hela dagen själv. vad ska ni göra idag?
igår köpte jag en ny kjol, jag gillar den jätte mycket. jag är så glad för jag har hittat massor med nya saker, det är inte så vanligt här.
idag är jag sugen på våfflor, skulle inte det vara lite gulligt så här på alla hjärtans dag med tanke på att dom är hjärtformade? jaja nog med denna egentligen helt onödiga dag.
lovet är snart slut, fast det är ännu några dagar kvar att njuta och sova ut. så nu ska jag göra mig iordning för kvällen, sätta på lite musik och invänta klockan 6. ha det bra ni snälla människor som läser min blogg. skriv gärna lite kommentarer så jag vet vilka som läser!


lite kärlek från oss!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0