hej

sönag idag och imorn är det skola igen. fasiken, sista dagen på lovet är alltid så hemsk. jag tänker alltid varför sov jag inte mer eller varför åkte jag inte någonstans? haha jämt. men sak samma det är snart påsklov och det längtar jag redan till. på tisdag har jag matteprov också, jag gillar det inte ett dugg. men det är skönt när det väl är gjort.
igår hade mamma och pappa varit i uddevalla, dom kom hem med ett fint halsband till mig. ett halsband som är mot trafficing. det var skitsnyggt och det kommer att användas flitigt plus att det är för en bra sak också. det är samma sak med AIDS linnena på h&m, jättesnygga och även för en bra sak. sånt borde göras mer.
 melodifestivalen igår var lika dålig som vanligt, och jag vill bara säga att jag hatar den och carola.
jaja om jag skulle ta tag i att städa mitt rum här, det kan behövas en del.

halsbandet

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0