hej

sitter och pluggar matte, inget jag hurrar för direkt men det måste göras. skolan har kommit igång och det vanliga livet också. axel är på väg hit från jobbet och jag har saknat honom sjukt mycket idag. det är alltid blä när han ska åka till jobbet! han gick upp halv åtta för bussen går kvart i nio. åtta var han klar så då gick jag upp och åt frukost med honom, sen skulle jag lägga mig och sova igen men jag kunde inte för jag var sjukt pigg för ovanlighetens skull. så jag gick upp och gjorde iordning mig istället.
igårkväll åt vi tacos, kollade på dirty dancing 2 som gick på femman och så kollade vi på ELLE galan. någon mer som kollade på den? vad tyckte ni?
jag längatr bara tills nästa lov men det är ju inte så långt kvar, fyra veckor tills påsklovet. och vecka 10 så har vi ledig dag på måndag och efter påsklovet är det massa lediga dagar. det ser jag fram emot oerhört mycket.
idag kom även lisa hem helt oväntat, vi träffade henne på stan. brun och fin, den fisen har varit i thailand två veckor, fusk fusk fusk! det känns som att en utlandresa i i alla fall en vecka skulle sitta bra nu.
och innan jag avslutar så kan jag bara tala om för er att idag har jag varit sjukt sugen på våfflor!

jag älskar att andy warhol kommer tillbaka, helt klart den coolaste personen

image22

Kommentarer
Postat av: Pauline Glatzl

Hej Amanda. Kul med Andy.. Får ta o ses nån dag!? pussokram Pauline. Kolla in min blogg btw. :)

2008-02-18 @ 19:34:39
URL: http://paulinegb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0