hej

idag kom lisa till skolan, brun som en pepparkaka efter thailand. det är fusk. jag vill verkligen åka utomlands nu känner jag. det var över ett år sedan, då var det spaninen som gällde. och nu vill jag åka själv utomlands till spaninen igen och bo hos en familj som vi känner. det skulle vara så sjukt kul att bara kunna ligga och sola, gå ut på kvällarna och ja helt enkelt bara chilla och dricka fantastiska drinkar. jag behöver det. inte för att jag vill bli brun utan helt enkelt bara för att det är så sjukt avkopplande att ligga där på den vita stranden och när man blir allt för varm så hoppar man i havet och svalkar sig i det varma saltvattnet. så blir man sådär sjukt snygg i håret av allt saltvatten det blir så rufsigt och härligt! och alldeles solblekt också, fräknar kommer fram och man kan gå i härliga sommarkläder och se helt sjukt fräsch ut bara, finns det något bättre än varma länder och sommar?
aja, det är det jag tänker på hela tiden här i skolan idag i alla fall, medans jag har halsduken på mig och dricker kaffe. jag vill verkligen vara utomlands! fast iofs så skulle det vara as kul att åka med tjejerna. jag lisa matilda klara alexandra och malin. vi bestämmer här och nu att vi åker till cypern grekland eller italien nästa sommar när vi är 18. det kommer bli härligt! haha
ha en bra dag!

ser det inte bara helst sjukt skönt ut?

image23


Kommentarer
Postat av: maaaath

ho för de såg gött ut! Men nästa sommar drar vi! Fo sho!

Stjärt

2008-02-20 @ 12:44:52
URL: http://tildurochbergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0