i´m miss american dream

tänkte vara lite kändisdissig nu, som dom flesta nog vet så har lindsay lohan gjort en marilyn monroe. jag gillar verkligen inte henne längre hon är lite för patetisk med allt drogande och all skit hon håller på med. hon har växt upp alldeles för fort. jag tycker inte att det var längesen man såg henne i "föräldrafälllan". Hon är inte ens gammal än och vart inne på rehab så många gånger att man inte kan räkna det på fingrarna längre, liksom vad är meningen? men folk får väl göra som dom vill antar jag.
Sen ska jag bekänna en sak, pinsamt nog gillar jag britneys nya skiva nåt sjukt mycket. fast hon är fruktansvrt ful i videon, fy! jaja allt för nu.



image26

Kommentarer
Postat av: Rikard Hernqvist

jag gillar lindsay!

och britneys skiva är sjukt bra =)

2008-02-21 @ 08:24:37
URL: http://hernqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0