snälla

tiden går så sjukt långsamt, jag kollar på klockan hela tiden. vi börjar den här lektionen 11 och slutar halv ett. klockan är bara fem över halv tolv. men jag längtar till träningen sen det ska bli hur skönt som helst. jag kände det igår när jag var ute och sprang att det ska bli skönt att komma igång och träna. det behövs, tro mig!
sen får vi se vad som händer under dagen, jag ska väl vara med axel tror jag. och så ska jag äta något gott när jag kommer hem.
imorn ska jag träna för en ny tränare i skara, han ska vara oerhört bra. det är hästhopnningsträning för er som inte vet. Madonna har börjat komma igång igen, jag längtar verkligen tills tävlingarna börjar på riktigt igen. men jag är i alla fall anmäld till tidaholm nu den 25:e feberuari tror jag, det ska bli kul!
Och något annat som är kul är att jag fyller år på lördag, ännu lite närmare 18 tack och lov. Sen är det lov med, behövligt, verkligen!
Men återgå till arbetet igen då, programlicenser it is!


madonna & jag i binneberg

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0