they say the cool is all over me

ni ska bara veta hur glad jag ät att ni kommenterar, lycka för mig. då får jag veta lite mer vilka som läser och vad ni tycker! fortsätt fortsätt fortsätt!
idag började jag klockan 8, jag var sjukt trött men dte är jag alltid innan jag kommer upp. Men tillslut som släpade jag mig till skolan, hann slänga i mig lite flingor sminka mig och ta på mig min nya tröja. den är hur skön som helst! idag har vi haft naturkunskap och gjort klart en plansch om månen, sen hade vi matte och nu har vi studiepass. jag är hungrig och det är alla andra också. men det är i vilket fall som helst fredag idag, lycka! när jag kommer hem ska jag ta en kort med tröjan på mså att ni får se. på återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0