you be nice to me, then i´ll be nice to you

jag ligger ju fortfarande i mitt dilemma med att designa bloggen, hjälp mig någon? jag vet verkligen inte hur man gör och jag är sämst och jag kan ingenting. så hjälp hjälp hjälp!
över till något annat, skola idag. designade ett tidningsomsag det tog lite tid men tillslut blev det något av det. sen gick jag och malin till stan och vi bestämde att vi skulle träna imorn, mycket skönt. När jag kom hem så red jag och emelie sen gick jag ut och sprang. Nu har jag ätit och väntar på att axel ska komma med bussen. Det är ungefär min dag, inte så mycket att skryta med men nu vet ni i alla fall.
föresten, någon mer som drömmer att dom moffar falukorv som om det vore godis? det var verkligen det äckligaste!



dagens låt; maia hirasawa-gothenburg


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0