bläblä & blä

jag har datakunskap, är det tråkigt? det är det faktiskt. håller på att skriva om programlicenser och jag vet inte riktigt varför för vi har inge lärare. men det är lika bra att få det ur världen.
imorn har vi ingen lärare första lektionen, jag kommer inte vara där den som är det är inte så himla clever.
 och om ni vill veta så är jag på bra humör men jag är hungrig, fransk laxsak är det. jag gillar lax! men i alla fall sen ska jag hem rida madonna och emelie kommer och rider icon, axel är ledig från jobbet idag så han följer med hem också, massa skoj :) vi ska äta och kolla på i huvudet på gynning. igår firade vi sju månader, jag bakade en kladdkaka till oss också drack vi hallondricka till inne på mitt golv med levande ljus. det var sjukt mysigt :) men nu ska alla gå så vi hörs sen, adjö


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0