ingenting

idag har jag varit i skolan, det var ingen höjdare för jag var oerhört trött. men dat gick bra i alla fall.
nu har jag lagt in lite bilder på datorn, har blivit sjukt dålig på det faktiskt, men nu är alla inne och det känns jäkligt skönt. det har väl inte hänt så mycket idag, vanlig skoldag och jag ska snart gå och duscha. skulle ut och sprungit idag men det blåste så fruktansvärt mycket så jag hoppade det, har ju ändå haft gympa i skolan så lite har jag rört på mig.
snart kommer axel från jobbet också, jag längtar massor.
jag gillar att fashion against AIDS har kommit till H&M i stan, det trodde jag aldrig. mycket fina kläder hade dom gjort tycker jag.
men nu ska jag hoppa i duschen och sedan käka något.


godaste glassen i världen!
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0