Äntligen helg

Hejsan mina trogna läsare ;d
Jag sitter på jobbet, började inte förens två, men det har varit full fart hela tiden och det är ganksa skönt för då går tiden fort!
Igår var jag hundvakt åt Peters hund Ville, jag och axel träffade Malin och Anton och tog en låååååg promenix. Det var mysigt, sen gick vi förbi Niklas hus, där stack Niklas och Peter ut huvudena. Dom hörde att vi hade gått förbi och pratat. Dom kom ner så stod vi och prata en stund, dom skulle till mc donalds men vi orkade inte gå med haha. Klockan var havl tolv så det kändes lite onödigt eftersom i redan hade gått så långt. Jag och Axel gick hem och sov.
Efter jobbet idag så tar jag och Axel bussen till Trollhättan och därifrån bussen till Uddevalla där hans mamma hämtar oss, för i helgen blir det Strömstad för hela slanten, jätte mysigt!
Så imorn ska vi bada och åka båt hela dagen, och på kvällen blir det förmodligen ut.
Ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0