Bean Bar

Igår gick jag och axel ut vid elva tiden. Vi gick en sväng och kollade in ställena här i Höllviken och funderade på om vi skulle åka till strandbaden igen eller inte. Men vi bestämde oss för att stanna kvar. Då slapp vi åka buss och grejor, dessvärre var det bara öppet till 1 här eftersom att alla åker till falsterbo där det är öppet till 3. Vi gick till ett ställe som hette Bean Bar och hade hur trevligt som helst, vi satt med två killar som var riktigt sköna :) 
Idag är det lördag och imorn åker vi hem efter en underbar vecka här i skåne.
Det ska bli skönt men samtidigt tråkigt som sjöen. Det är ett år till vi kommer tillbaka, men vi kommer tillbaka i alla fall.
Men idag är det bara slappande som gäller för min och Axels del, mamma och pappa ska åka till malmö men jag och axel stannar kvar här. Senare ska vi åka in till skanör och äta världens godaste sill, ni anar inte hur god den är.
Men idag vid klockan 3 ska jag även göra ett viktigt samtal, för på måndag kommer det ske en rolig sak. Men det avsöljar jag då :)
PUSS

Innan vi hade gjort i ordning oss


Inne på Bean Bar
     

Kommentarer
Postat av: snygg-thom

du ser sjukt taggad ut vi ddatorn! :D

2008-07-19 @ 18:40:39
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: snygg-thom

tråkigt som sjöen



förresten så sakanr jag dina uttryck! ;>

2008-07-19 @ 18:41:15
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: snygg-thom

förlåt för att jag spammar dej nu men på den första kommentaren har jag skrivit ddatorn, och om man läser det så så är det precis som att man stammar xD sjukt roligt!

2008-07-19 @ 18:42:10
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0