en dag kvar

imorn så bär det av! vi ska ha med den bärbara datorn så jag ska uppdatera med bilder och lite skrivande så ni förstår hur härligt det är där nere :) just nu håller jag på att packa, sen ska vi köra hästarna på bete och sen så ska jag städa mitt rum. vi åer klockan åtta på morgonen imorn sen när vi har kommit fram och lämnat sakerna i huset så åker vi till helsingborg eller danmark. det är inte riktigt bestämt än men någonstans blir det i alla fall. vi beräknar vara framme i höllviken  klockan ett ungefär så vi har ju hela dagen på oss att göra grejor. gå till havet, visa runt axel lite, visa vart vi har bott innan och sånt! men nu måste jag återgå till min packning, det är ju en del!
och föresten, det skulle vara kul om ni som läser min blogg skriver vilka ni är. det är kul att veta :) det skulle vara snällt!
ha en bra dag! :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0