fredag

hejsan på er! idag har varit en härlig dag och även igår så vi kan ju börja där. igår kom lite folk till axel som vi umgicks med och vi följde sedan med serena och träffade hennes pojkvän denims peter får vi kalla honom. vi satt där ett tag med dom sen tog vi följe hem. idag har jag vart i skövde och blonderat håret och så har jag hämtat ut ett armband, det kommer snart ett till och lite andra godsaker. fast dom får jag ju inte förens efter semestern, för om 2 dagar åker vi! :) det ska bli så nedrans skönt. kul och träffa lite folk som emelie, emma och massa andra! sen bara chilla, det ska bli så härligt. just nu så är vi hemma hos mig, jag mamma pappa axel mormor & morfar. vi ska grilla och sen ska jag och axel åka in till stan och se en film med eric! kan bli mysigt, lite jordgubbar och sådär. föresten, hoppas ni gillade filmen. det komemr flera inom kort. jag ska försöka hinna lägga upp dom imorn om jag har tid. måste packa, jag har inte ens börjat. men bättre sent än aldrig :) ha en härlig kväll.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: sanna

riktigt snyggt armband!

2008-07-11 @ 19:15:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0