göteborg

hejsan, idag bär det av till göteborg. axel och carl ska på bruce springsteen och jag ska träffa pauline. det var oerhört längesedan så det ska bli roligt. vi åker om ungefär 1 timma, eftersom axel jobbar! men sen så fär vi. och jag får lov och säga att det är skönt att solen har gått i moln för fy attans vad varmt det är när den är framme. så jag är glad att den är borta ett tag så man inte rinner bort.
jag får se om jag hittar något i götet, eller om jag sparar pengarna till skåne. men jag ska ju få mer pengar som jag har skrapat ihop genom att städa trappor så jag kankse slösar lite idag om jag hittar något :)
nu ska jag äta smörgåstårta, ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0