härliga fredag

hejhejhej!
hur mår ni? själv mår jag prima, väntar på mina gamla vän emma som jag nog får erkänna att jag inte har träffat alldeles nyss. så det ska bli jätte kul!
igår skulle jag tränat men det hände en incident som gjorde att jag hoppade det, plus att det var så sjöens varmt också. men nu, jag ska inte säga så för jag älskar solen, men nu har solen gått i moln så man behöver inte få dåligt samvete för att man sitter inne. så när emma har kommit så ska vi väl antagligen sitta och snacka lite, sen måste jag nog ut och rida. och klockan kvart i sex måste jag in till stan med bussen för att träna med axel :)
imorn ska axel och carl på bruce i göteborg så jag hänger på dom ner till götet och hänger med pauline. det var också ett tag sen så man får ta sina tillfällen i akt!
men som sagt nu väntar en dag med emma och träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0