onsdag

vet ni vad mina kära vänner, det är bara 11 dagar tills vi åker till skåne och det är bara 14 dagar tills jag och axel firar 1 år :) jisses vad tiden går, och det är helt okej för mig faktiskt. i alla falla fram tills vecka 30 sen får dom sista 4 veckorna gärna gå långsamt!
men över till något annat. idag har jag inte gjort ett dugg, jag har solat typ, gett mina hästar mat som jag snart ska göra igen och vart ute med hundarna. snart ska jag ställa mig och laga någon mat, men jag vet bannimig inte vad. sen vid kvart i fem åker jag in och tränar. tränade i måndags men igår var jag för lat så jag och axel grillade istället och kollade på allsång på skansen. det var fint väder med, det betyder att sommaren äntligen har kommit. HURRA!
men mat och träning nu då, träningen går bra jag sköter mig och jag har gått ner 3 kilo. mycket förvånandsvärt må jag säga. men det känns kul!
ha en härlig sommardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0