På hemfärd

Just nu sitter vi i bilen på väg hem till Lidköping, lite tråkigt faktiskt för jag har haft sjukt roligt. men det händer mycket när jag kommer hem så jag har längtat hem lite också. Det ska bli kul att sätta igång hästarna igen och sånt, jag är sjukt sugen på att tävla nu när man har suttit på falsterbo. Men det är inte så långt kvar tills tävlinarna börjar, 3 veckor ungefär.
Men som sagt nu är vi på väg hem och det är ett helt år tills nästa gång vi kommer igen, sorgligt. Men man får tänka på det roliga som händer när man kommer hem istället, då blir man glad!
Bilderna och filmerna från idag lägger jag in när jag kommer hem för jag har ingen usb-kabel i bilen, den ligger i någon väska här i bak. så dom får ni se senare!
Själv ska jag sitta i bilen i ungefär 4 timmar till, men det blir nog till att dra på lite OC kanske!
PUSS

Hejdå Falsterbo!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0