Skåne

nu är vi i skåne! hur härligt som helst. i söndags så kom vi hit, först gjorde vi ett stopp i båstad och tennisen var i full gång. jag och axel fick ett fint armband av mamma i 1 års present. och jag köpte tre tröjor. sen tog vi en tripp till Danmark och köpte lite dricka. sen åkte vi hem och jag och axel gick till stranden.
måndag åkte vi till malmö, vi kollade en del och åt lite. jag köpte min väska som jag har velat ha i hundra år. en mulberry väska. så jag var glad. vi åkte även till min kära vän emma och hennes två kompisar som hade hyrt en lägenhet i skanör. det blev fest och vi åkte ner till campingen där det var fullt med folk. vi satt och chillade i olika tält.
tisdag chillade vi, badade och dylikt. mamma och pappa var i malmö. vi satt även på en resturang och drack lite cider och vin med mina föräldrar på kvällen!
onsdagen åkte vi bron över till köpenhamn, där kikade vi och åt. vi träffade min faster som är bosatt där som berättade att hon hade tagit en fika med lars ulrich från metallica. jaha tänkte vi, det var inget konstigt för henne. men fan vad ballt! hon hade träffat honom fem gånger för hennes bästa kompis rené har ett hårdrocksband och har varit förband till dom, så dom var visst goda vänner. sen åkte vi strandvägen ner till helsingör och tog bäten över till helsinborg. sen åkte vi hem, jag och axel firade våran 1 års dag med att sätta oss vid stranden med en picknick :)
idag har jag och axel gått upp till ett köpcenter i höllviken, axel handlade tre tröjor och jag fick ett nytt creme rouge! emelies föräldrar är här nu. så vi ska grilla hamburgare och sen kommer emlie, så senare ska vi sätta oss på en mysig resturang och äta mat. för senare blir det raj raj med emelie i falsterbo på ett stort typ disco som dom har byggt upp som heter strandbaden :)

Vårat hus vi bor i

         


Söndag Jag & axel på stranden
.
     


Måndag Malmö & Emma och jag badade

       
             


Danmark & våran 1 årsdag :)

   


Grejorna jag har köpt:

trosor, ett par för varje veckodag. Friis & company


väska från mulberry & parfym från escada, moon sparkle


plånbok från louis vuitton som jag fick av min faster, creme rouge från maxfactor, en tröja från chloé, en stickad från ralph lauren och en skojrta från ralph lauren!


Hoppas ni hade en trevlig läsning. det kommer mer imorn om kvällens bravader för nu är nämligen emelie på väg ;d
ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0