torsdag

hejsan, som ni såg i inlägget innan så har jag gjort en film. en gammal film, på mig och min ponny icon när vi tävlar. han är söt tycker jag, sockersöt. jag vill bara krympa honom och ta med honom in i mitt rum som en liten hund. men det går tyvärr inte! men där är en film på honom i alla fall, och jag har fler som jag inte riktigt har orkat lägga ut än. men vilka minnen det är, dom gör mig lycklig. jag får rysningar när jag kollar på oss tillsammans! han är min vän icon, en vän jag har haft i snart 7 år. inget kan ersätta honom, därför står han fortfarande kvar här även om jag är för stor för honom och inte kan rida honom. man kan inte sälja sin bästa vän, han är ingen vanlig häst han är den bästa hästen i hela vida världen. nej föressten han är den bästa individen i hela världen. jag lovar att om ni hade sett honom så hade ni känt kärlek till honom vid första ögonkastet, precis som alla andra har gjort. precis som jag gjorde första gången jag såg honom. 11 år gammal fick jag galoppera honom ite på en äng, det var då jag bestämde mig för att honom ska jag ha! och så blev det nu står han är min gamla skrutt, och jag älskar honom :)
nu ska jag in och träna litegranna, sen ska jag och axel äta mat. han är sjuk och söt!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0