torsdag

hejsan, jag har blivit riktigt duktig på att uppdatera igen!
solen skiner oerhört mycket och just nu önskar jag att jag hade körkort och kunde åka till svalnäs och chilla men sån tur har jag ju inte så balkongen får duga. men det går lika bra det, förutom att det är lite tråkigt att vara själv.
emma kommer sen runt tre tiden, hon skulle ta en tripp nedåt och åker då förbi mig. så senare kommer hon den lilla fjollan! :)
men idag ska jag bara slappa, sen ska jag träna ikväll. och på tal om träningen, igår tränade jag som aldrig förr. jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. fy sjöen vad snuskigt det var, men det kändes skönt efteråt i alla fall. så idag ska jag gå in får det så igen. igår när vi kom hem åt jag och axel en god sallad med kräftstjärtar i och lite hemmagjord dressing, den satt inte helt fel. och imorses åt jag en müsli utan socker och så la jag på lite russin med, och en knäckemacka med keso. fy vad gott det var! men nu ska jag återgå till solningen så ha en skön dag.
och kom ihåg att jag uppdaterar varje dag nu så läääääääs :)


inte långt kvar till skåne nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0