Värme

Hej på er, idag är min första jobbdag när jag är helt absolut själv. Peter är på inköp så jag sitter här haha. Men resten av veckan har gått bra så det ska nog gå bra nu med. Men nu är han i Göteborg så då kan jag inte ringa hit honom om något krånglar, det kan jag inte nu! Men det kommer säkert att gå bra ändå. Förmodligen kommer det inte komma så mycket folk idag eftersom det är så varmt.
Snart slutar jag, eller ja om ungefär 2 timmar. När jag har slutat ska jag hem och rida sen ska jag in till stan igen, till Axel.
Snart ska jag ringa Malin, vi ska förmodlige ta ett kvällsdopp och göra lite andra mysiga saker.
Ha en bra dag
PUSS

Kommentarer
Postat av: snygg-thom

jobbar du på deNimes, snygga kläder deNimes?

2008-07-27 @ 00:36:35
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0