no boy can make me feel like you

hejhej bloggen som håller på att dö ut!
det kommer lite då och då att man vill skriva men för det mesta har jag ingen ork, men ni få människor som läser den. TACK det är ni som får mig att vilja skriva lite då och då :)
nu är mitt rum klart, ny tapet och ny färg, bara golvet kvar men det kommer snart. så äntligen inga mer arbetare. dom har varit här i tre långa dagar, fy sjutton! men nu är dom borta och imorn förmodligen eller på söndag så ska ni få se mitt nya rum, en före och efterbild. det kan ju bli kul! jag har verkligen inte kunnat gör någonting idag, jag kan ju inte bara gå härifrån och gå ut och rida och lämna huset till dom. dom åkte liksom för 14 minuter sen, och jag som skulle rida ;/ men det får jag göra när jag kommer hem från lite träning för den ska jag in på klockan 5. sen blir det hem och rida och putsa inför tävlingen imorn. ska bli väldans roligt. igår tränade jag också, hoppade en bana på 1.30. det gick verkligen jätte bra och det känbns skönt inför tävlingen. så vi får se hur det går. jag hoppas det blir en uppdatering imorn annars får ni veta det på söndag :)
nu ska jag byta om till träningskläder, gå ut med hundarna och sen åka in till stan. där det förmodligen är oerhört mycket folk eftersom att det är RIX FM festival, blääääääääääääää!
men som sagt, träning nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0