sommar

hejsan, dålig uppdatering. IGEN! men jag har all tid i världen i sommar så den ska nog bli bättre ska ni se. sommarlovet har börjat, jag och axel åkte till strömstad och deras nybyggda hus det var fruktansvärt mysigt. vi åkte till koster, åt god mat och bara tog det lungt. en bra början på lovet må jag säga! idag ska jag rida och träna, har nämligen fått ett årskort på korpen så nu ska det bannemig tränas.
inte långt kvar till skåne nu heller, som jag har längtat. vecka 29 åker vi ner till falsterbo, förmodligen den bästa veckan på hela sommarlovet. det ska bli så mysigt.
idag har jag och axel vart tillsammans i 11 månader, så det går framåt. hoppas det håller en evighet till, för det känns fortfarande lika bra som det gjorde för 11 månader sen. fast dte känns bättre egentligen. jaja, och nu är det snar midsommar. vad ska man hitta på? förra året var jag i grebbestad den helgen, så vi får se vad som händer den här gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0