onsdag

det var ingen svenska redovisning idag, jag visste det! våran lärare är aldrig där.. men det var ju skönt i alla fall. jag kom hem typ 12, åt världens godaste müsli med torkade frukter i och vaniljglass till muuuums! sen gjorde jag absolut inget till typ klockan 3. då kom emelie och red så jag gick ut tillsammans med henne och typ gjorde iordning i stallet och fyllde på vatten till hästarna. mycket mer har inte hänt idag. nu sitter jag bara och väntar på att axel ska sluta jobbet och komma hit så vi kan träffas för jag saknar honom! idag fick jag en del av trappstädnings pengarna med. jag städar nämligen trappen i axels och deras hus så då får jag pengar. och idag fick jag 500 kronor. det är nog första gången jag har jobbat ihop egna pengar haha, det låter bortskämt och det är det också men jag ska ändra på det. jag ska jobba som ett djur, någon gång... men i vilket fall som helst nu ska jag ner och hälsa på mina föräldrar som kom hem precis, sen kommer axel och då ska vi äta kvällsmat typ :)

det var varmt idag så jag blev glad, hoppas ni har haft en bra dag!

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0