081120

Hej på er
Torsdag, och det har för en gångs skull gått ganksa fort. Vi började klockan åtta med bad, simmade och hade livräddning. Sen bastade vi och gjorde oss i ordning. Malin och jag gick och åt på Henrys, lax och spenat paj, muuums. En chokladbit till efterrätt och lite kaffe.

Nu har vi fotografisk bild A som egentligen är i nästan fyra timmar, men våran lärare är sjuk så det blev bara en timma. Väldigt skönt.
Efter skolan ska jag hem och skriva ett svenska arbete, sen kommer Emelie och då ska jag hjälpa henne när hon ska rida Madonna. Resten av kvällen så ska jag göra absolut ingenting, så himla skönt.
Vi kanske hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är mys

2008-11-20 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0