081121

Hejsan!
Idag är det fredag, och jag är lycklig. Veckan har gått jätte fort och det är väldigt skönt.
Idag ska jag, Malin, Matilda, Alexandra och Lisa hem till Klara som ska ha en försenad födelsedagsmiddag. Så ikväll tillbringar jag kvällen med de bästa tjejerna i stenhammar. Jag ska försöka ta med min kamera så ni får se lite kort!

Imorn är det lördag, då ska jag och Axel gå och simma på morgonen. Sen ta det lungt på eftermiddagen och på kvällen kommer förmodligen Peter och Serena förbi och dricker lite vin. Så helgen blir nog bra!

Nu har jag multimedia, och gör en egen hemsida så jag ska nog återgå til det.

Vårt kära födelsedagsbarn Klara!

Kommentarer
Postat av: klaris

tack amanda! Det är den snyggaste vinkeln av mig

2008-11-21 @ 10:46:50
URL: http://aralk.blogg.se/
Postat av: dvärgen bakom dig

för kvällen kommer bli najs :D

2008-11-21 @ 10:51:33
URL: http://smedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0