äntligen fredag

Hej

Ikväll blir det en bra kväll, först kommr min kära Emma hit. Sen ska jag, Emma, Axel, Klara, Malin, Caroline, Jenni, kanske Peter och några till hem till Matilda på lite party. Det kommer bli skoj, klockan 11 ska vi till folkan och sen tillbaka till Tildis. Det kommer bli roligt tror jag!

Imorn ska jag jobba tror jag, hjälpta till och julskylta i affären. På kvällen ska jag och Malin hem till Klaris och äta och mysa. På söndag ska jag Axel mamma och pappa till Jul på Liseberg. Så helgen blir nog bra faktiskt.

Idag slutar vi kvart i tolv, ganska skönt. Så jag ska gå och fika med Peter sen åka hem med Axel och vänta in Emma.

Ha en bra helg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0