Jag är tillbaka för att stanna, tror jag

Hej på er
Jag uppdaterar aldrig längre, det känns som att jag inte har den tiden.. Jag ska försöka att komma igång igen, uppdatera i alla fall varannan dag.

Igår var jag och Axel hos Serena och Peter, vi drack glögg, åt pepparkakor och skorpor. Det var hur mysigt som helst. Sen spelade vi TV spel, top spin, och jag står fortfarande kvar som segrare. Det känns ganska bra faktiskt.

Idag så har det inte hänt alls mycket, Emelie har börjat hjälpa mig att rida igen tack och lov. Jag hinner verkligen inte rida två hästar och sköta skolan. Så det kommer nog bli bättre nu med lite extra hjälp.
Snart ska jag och Axel in och träna, för det var sjukt längesedan. Dags att ta tag i det igen, men först ska jag dricka glögg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0