Larssons

God kväll! Dagen har varit något stressig men det har funkat.
För en stund sen var jag och fikade med Filip på Larssons, det var jätte trevligt. Sen gick han hem till sig och jag hem till Axel. Just nu är Axel på trafikskolan och läser så jag har absout ingenting att göra, men det gör inte så mycket!
Imorn är det orientering direkt på morgonen, jag hatar verkligen orientering. Speciellt när den är lång åt satan och den slutar halv tio och nästa lektion börjar tio. Då ska man gå från skogen en jäkla bit sen ska man hinna göra i ordning sig, på en halvtimma! Hur tänker schemaläggarna egentligen, tror dom att vi som inte bor i stan som inte har någon cykel ska springa tillbaka til skolan för att hinna?
Sånt gör mig så fruktansvärt sur, vårat schema kan ta sig säer jag bara!
Men vi hörs imorn, då får ni veta om min otroligt roliga dag tillsammans med fästingarna :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0