18 år

Hejsan! Igår fyllde jag 18, inte illa pinkat va? Så nu kan jag göra vad jag vill, nej men jag kan gör a mycket i alla fall!. Igår gick jag och Axel ut och åt, jag beställde min första öl haha, jag var lite nervös. Men sen behövde jag inte ens visa legg, då blev jag arg!

I söndags firade vi min födelsedag, jag mamma pappa mormor morfar och Axel. Jag fick en jätte fin tv, jag blev förvånad för det hade jag ingen aning om. Och vart i sjöen har mina föräldrar gömt den undrar jag. Sen fick jag skor linne och massa småsaker till mitt rum. Av mormor och morfar fick jag ett par nya tävlingsbyxor och lite andra saker. Vi åt indisk mat och åt min tårta, choklad banan och grädde. Den är svingod!

Igår började jag dagen med två glas champange som jag fick serverat till sängen, det kändes vuxet och lite filmaktigt haha!

Jag ska lägga upp bilder från min födelsedag sen, för just nu jobbar jag och då är dte inte så himla lätt.

Såhär ser tvn ut i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0