Bild och form

Nu ligger jag i Axels säng och skriver, han spelar tvspel så man får ju passa på! Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi målade perspektiv på bild och formen och det gick sådär haha. Imorn börjar jag halv ett, känns inte så jobbigt! Sovmorgon för hela slanten.
Efter skolan idag gick jag och drack kaffe med Peter, och vi delade lite idéer om affären. Vi kanske ska ha en pysselkväll och måla butiken och måla lite bord och grejor. Men bara kanske.

Igår så var det inte direkt mycket att göra på jobbet, men jag hann i alla fall skriva klart samhällskunskapen! På kvällen red jag konditionsträning med Rappan, men idag får hon vila. Imorn är det kanske hoppträning, jag har inte bestämt mig för om jag ska hoppa över den och rida markarbete istället. Jaja, ikväll ska jag försöka vara vaken länge bara för sakens skull!
Ha en bra kväll era kattkorvar, speciellt Simone!

Såhär mina kära vänner, såser vi alltid ut. Speciellt Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0