Det är ingen vanlig dag för det är Axels födelsedag!

Jo mina kära vänner, jag jobbar idag igen. Sista dagen, sen ska jag ha riktigt lov! Igår tränade jag som attas, det var skönt. Ska bli kul att komma igång igen. Jag ska träna själv nu, sen i april eller något ska Joel hjälpa mig. Det kommer säkert bli jätte bra! När jag kom hem från träningen gjordejag och Axel majskolvar, snacka om att det var gott det måste man äta oftare. När vi hade ätit kom Tildis förbi en sväng, vi kollade på stockholm boggie. Jag hade aldrig sett den. När jag blev tillsammans med Axel hade jag inte sett pretty women eller dirty dancing, det blev jag mobbad för haha. Men det var mysigt.

Idag fyller Axel 21, grattis på dig! Ikväll efter att jag har varit på hoppträning så ska Joel bjuda mig och Axel på födelsedagsmiddag på Lai Thai! Efter det ska vi och kanske några till gå till skybar och ta en drink. Oj vad jag känner mig vuxen haha. Nu ska jag återgå till ingenting.

Såhär glad ser jag ut idag, haha herruegud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0