Fjopp

Nu har jag inte skrivit på ett tag, igen.. Men jag har inget vettigt att skriva om. Nu sitter jag i skolan coh gör ingenting som vanligt, sen har vi multimedia lunch och till sist bild & form!

Jag gick upp i tid idag, fy vad lycklig jag var. Det är bra att Axel har börjat skolan för när han börjar åtta så gör jag med det och då kommer jag upp eftersom att han inte ligger kvar i den varma sängen. Idag gick jag upp fem i sju, åt frukost, duschade, sminkade mig, torkade mitt hår och klädde på mig. Jag var så nöjd, och eftrsom jag hann duscha så blev jag jätte pigg. Jag ska försöka fortsätta med den här vanan.

Igår var jag och red i ridhuset, på onsdag ska jag träna för på söndag ska jag tävla! Det ska bli jätte kul.
I helgen så var det lite fest, jag var trött men det var kul ändå. Och nu ska jag försöka skriva lite oftare, jag orkar aldrig sätta mig vid datorn typ men jag ska kämpa.

Det här är jag och Icon för ungefär 6 år sedan, fy ad jag saknar honom!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag med<3<3<3

2009-03-02 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0