Fortfarande sjuk

Jag är fortfarande sjuk, det känns inte det minsta kul. Det känns som att man missar massa i skolan, fast jag vet att jag inte gör det och att det inte kommer bli några problem på måndag. Men ändå! Just nu sitter jag här vid datorn, hade egentligen tänkt äta frukost för jag är jätte hungrig men jag är inte sugen på någonting.. Det är det värsta som finns. Sen ska jag nog ta mig lite frisk luft med en ridtur i skogen, lyssna på musik och bara slappna av.

Ikväll ska Axel vara taxi så vi ska inte göra något särskilt, bara slappa. På lördag ska jag jobba en liten stund och sen på eftermiddagen ska jag åka och rida i ridhuset.

Nästa söndag så ska jag äntligen tävla, i Tidaholm! Det ska bli jätteroligt för det känns som att det vra hundra år sedan jag tävlade.


Kommentarer
Postat av: axel sundling

det var den sötaste bilden jag sett i hela mitt liv:)

2009-02-20 @ 14:11:08
Postat av: Simone

Är det Amanda och Frank tro?

2009-02-25 @ 18:42:32
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0