Jobbar

Just nu sitter jag på jobbet! Jag är ledig idag för att jobba när Peter är på inköp. Det var typ en månad sen jag jobbade sist, men nu är jag här igen. Jag ska även jobba den 10e och 11e. Men idag får ni gärna komma in och hälsa på haha. Eftersom alla är i skolan och jobbar så kommer jag nog vara ganska ensam idag.

Igår var jag i Skara på träningshoppning, hoppade bana för första gången på jätte länge. Hoppade först 1m felfritt och sen 1.10m med ett litet skitpet med bakbenen. Rappan hoppade jätte bra och lyfte frambenen hur bra som helst igår, och hon var sjukt jäkla pigg så det var jätte kul. Sen efter det var jag och Axel på middag hos hans farmor och farfar, vi åt lax och färskpotatis. Sen var det ostbricka, tårta med kaffe och sist choklad. Jag har no aldrig varit så mätt i hela mitt liv!

Efter jobbet så ska jag åka och rida i ridhuset. Och på tisdag ska jag försöka hinna med att träna. Nu ska jag skriva på en samhällskunskap uppgift, det är lika bra att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0