Kul

Nu är det äntligen fredag, vilket innebär lov för min del! Och min 18års dag ska ju firas med, på måndag fyller jag hihi!
Men för att tjura lite så var den här skoldagen den värsta någonsin, kommer dit halv nio har vi någon lärare? Nej. Lektionen efter är inställd för att läraren är sjuk. Hejja, vi kommer dit halv nio när vi egentligen kunde kommit dit tio över två. Men våran klass ska alltid utsättas. Men jag tycker om dom, det gör jag.. klassen alltså! Nu ska jag hoppa in i duschen, sitta där i all evighet och sen åka in till stan där jag nog tillbringar kvällen med Axel och Joel. Men innan duschen ska jag ge hundarna mat.

Kommentarer
Postat av: Simone

Amanda-fjärt.

Kolla längst ner till vänster på din blogg. Detta var roligt!

2009-02-07 @ 11:30:32
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0