På väg mot Helsingborg!

Godmorgon
jag Axel och pappa sitter i bilen på väg ner mot Skåne, Helsingborg rättare sagt! Pappa ska jobba och jag och Axel ska gå i Helsingborg sen ta båten över till Danmark och gå där, det kommer bli mysigt. Jag åt precis frukost, mamma skickade med en matsäck. Jag åt en macka med sallad ost och gurka och till det en kopp kaffe och lite juice.
Jag vet inte riktigt vart vi är någonstans men den första biten fram till motorvägen är alltid seg sen går det faktiskt rätt fort. Fy vad kul det ska bli, Skåne är det bästa jag vet, men dte är allra bäst på sommaren.

Jag har med kameran men jag var så jäkla korkad och tog ut USB kabeln så antingen lägger jag in dom ikväll eller imorn, det beror på hur sent vi kommer hem och om vi ska hitta på något.


Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-02-27 @ 08:37:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0