Sjuk

Jag är helt enkelt inte så intressant på vinterhalvåret så jag skriver inte så mycket roligt men jaja. Kalaset i söndags var roligt, god fisksoppa och en jättegod hallontårta. Fick även presenter, en bh och trosor och strumpor alltid bra att ha. På kvällen var jag och Axel ute och gick i en timme, det var väldigt skönt så vi ska försöka göra det så ofta vi hinner. Igår var jag i skolan, första dagen efter lovet är alltid tråkigt. Men igår kändes det inte så jobbigt. Jag hade egentligen tänk att vara hemma eftersom jag har jätte ont i halsen och mina halsmandlar har svullnat upp men jag gick ändå. På kvällen åkte jag och red i ridhuset, och det gick väldigt bra. Jag övar på min nya sits, det är inte helt rätt när man har ridit på ett sätt i 10 år!   När vi kom hem åkte jag och Axel in till stan och var ute och gick med matilda en timme sen åkte vi hem, åt och sov.

Idag så är jag hemma istället så att halsen ska bli bra, jag kan knappt svälja. Men jag hoppas det går över snart. Om min hals tillåter så ska jag rida sen. Och ikväll blir det nog ännu en promenad.

Axel har klippt sig idag med, hoppas det blev bra. Nu ska jag försöka äta.

Min ena hund håller mig sällskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0