Början på sommarlovet

Kul start jag fick på sommarlovet, jag och min magvärk är inte vänner idag, Det är jätte fint väder ute och jag har bara sett det genom fönstret, och när jag var ute 10 minuter hos hästarna..

Men helgen var bra i alla fall, i lördags var jag och Axel hos Niklas med Peter, Charlie, Johan och Patrik. Vi spelade tvspel och hade det trevligt. Vid halv tolv skulle Peter och Niklas till stadt och spela så då åkte jag och Axel till Filip. Det var jätte kul, och vid halv fem tog vi vårt pick och pack och åkte hem.

På lördagen hämtade vi mötte vi upp Filip och Maja och åkte till Amanda en stund. Jag och Axel var tvunga och åka hem, så det gjorde vi. Jag red och lite sånt. Vid sex åkte vi in till stan hämtade Filip Fredrik och Nikola sedan bar det av ut till Alexander Ragnarsson. Vi lagade mat och spelade tvspel, efter några timmar åkte vi till hans "stuga". Helt nybyggt ute på öboängen, sjukt fint. Efter en timme åkte vi hem till Filip några stycken och kollade på film, vid fyra gick vi hem och sov.

Det var en trevlig helg, och mer sådana lär det bli för nu har jag sommarlov! Och nu ska jag försöka friskna till med en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0