En fortsatt bra helg

Idag har det varit fint väder, men imorse såg det inte bra ut. Runt två åt vi alla äppelpaj, efter det tog vi en timmes promenad vid havet, efter så åkte vi till golfbanan och slog på en sådan där drive range eller vad det heter, sen åkte vi hem satte oss på altanen drack lite rosévin och grillade god mat! Så nu är vi mätte pch belåtna, vi ska spela kort och sen ska nog jag och Axel gå ner till havet en liten stund. Hur är det i stan måntro?

Här får ni en bild som jag nyss tog med mobilen och inget smink har jag heller, när jag kommer hem kommer bilderna från kameran upp! Imorn är det båten som gäller, tar kort med mobilen så jag kan lägga upp dom när vi kommer tillbaka på kvällen.
Bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0