En glad midsommar

Ja bannemig, det har varit en lång dag! Men nu är vi hemma igen i alla fall. Förut grillade vi lite lax med tillbehör, sen slappade vi framför tvn ett bra tag, spelade lite kort och sådant. Sen duschen, sminka lite eftersom det var så himla varmt när vi var nere vid båten. Vid tio gick vi ner till linfärjan och åkte över till stan, till en början verkade det ganska dött, men vi satte oss på ett jätte mysigt ställe som heter pråmen, det är en stor båt som är en resturang/krog. Vi tog varsin öl och satt och farscinerade oss över den saliga blandningen av folk.

Det var verkligen allt möjligt, dom gamla sleta, dom gamla förmögna, dom gamla förmögna norskarna (gud nåde mig..), fyllekajorna, dom ensamma och självklart bratsen. Den typiska var med en musto seglarjacka, lite för mycket brun utan sol, ett vitt hårband/keps och ett par alldeles för utsvängda jeans. Men det var kul. Sen fick vi hjälpa några norskar med lite olika saker och sen kom vi hem. Nu ska jag tvätta bort sminket, sätta mig vid tvn och hoppas på bra väder imorn. För om vädret tillåter så tar vi båten till koster och äter god mat.

Imorn ska jag testa om min mobilsladd fungerar till datorn, och om den gör det får ni lite bilder från dagen.
Godnatt bitches!


Kommentarer
Postat av: rikard

haha det ser ut att vara hos mig?

2009-12-11 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0